یک تیکه از اهنگ یاسمن امید را تو اینستا شنیدم
چقدر رفتم تو فکر
واقعیت همین
یک عمر براش عروسک بخر آخرش میشه عروسک یکی دیگه
الهی همه دختر و پسرامون خوشبخت بشن
چقدر امید مظلوم مونده
صدای به این قشنگی
خودش متین و بدون حاشیه ولی خب آخرش طرفداری اِبی ازش بیشترن
نوشته شده در پنجشنبه بیست و هشتم دی ۱۴۰۲ساعت 1:12 توسط f.sh|
سخنی از حضرت دوست.......ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: پنجشنبه 5 بهمن 1402 ساعت: 21:53
ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66 تاريخ: پنجشنبه 5 بهمن 1402 ساعت: 21:53
مدیر قبلی رفت شنبه مدیر جدید میاد سخنی از حضرت دوست.......
ما را در سایت سخنی از حضرت دوست.... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: پنجشنبه 5 بهمن 1402 ساعت: 21:53